PSS Těsnění hřídele pro hřídel 50 mm

Na skladě je pouze 2
ks.
SVB Cena: 706,63 €
Uložíte: 21%
891,09 €
Včetně daně, bez dopravy.
ks.
706,63 € Včetně daně, bez dopravy.
Koupit
Dostupné varianty:
Obrázek Těsnění hřídele pro 38mm hřídel

PSS Těsnění hřídele pro 38mm hřídel

Těsnění hřídele PSS je mechanické čelní těsnění, které je vytvořeno mezi plochými povrchy rotujícího rotoru z nerezové oceli a stacionární uhlíkovou přírubou.

Obrázek Těsnění hřídele pro 32mm hřídel

PSS Těsnění hřídele pro 32mm hřídel

Těsnění hřídele PSS je mechanické čelní těsnění, které je vytvořeno mezi plochými povrchy rotujícího rotoru z nerezové oceli a stacionární uhlíkovou přírubou.

Obrázek Těsnění hřídele pro 30mm hřídel

PSS Těsnění hřídele pro 30mm hřídel

Těsnění hřídele PSS je mechanické čelní těsnění, které je vytvořeno mezi plochými povrchy rotujícího rotoru z nerezové oceli a stacionární uhlíkovou přírubou.

Obrázek Těsnění hřídele pro 45mm hřídel

PSS Těsnění hřídele pro 45mm hřídel

Těsnění hřídele PSS je mechanické čelní těsnění, které je vytvořeno mezi plochými povrchy rotujícího rotoru z nerezové oceli a stacionární uhlíkovou přírubou.

Obrázek Těsnění hřídele pro 25mm hřídel

PSS Těsnění hřídele pro 25mm hřídel

Těsnění hřídele PSS je mechanické čelní těsnění, které je vytvořeno mezi plochými povrchy rotujícího rotoru z nerezové oceli a stacionární uhlíkovou přírubou.

Obrázek Těsnění hřídele pro 40mm hřídel

PSS Těsnění hřídele pro 40mm hřídel

Těsnění hřídele PSS je mechanické čelní těsnění, které je vytvořeno mezi plochými povrchy rotujícího rotoru z nerezové oceli a stacionární uhlíkovou přírubou.

Obrázek Těsnění hřídele pro 35mm hřídel

PSS Těsnění hřídele pro 35mm hřídel

Těsnění hřídele PSS je mechanické čelní těsnění, které je vytvořeno mezi plochými povrchy rotujícího rotoru z nerezové oceli a stacionární uhlíkovou přírubou.

Číslo článku
67170
EAN
8396620083960
Modelno
02-50M-314
Popis
Těsnění hřídele PSS
Pro hřídel
50 mm
Pro záďovou trubku-Ø
83 - 86 mm
Délka
23,4 cm
Připojení hadice
10 mm
Vodou chlazený
Ano
Samoodvzdušňovací
Ano
Plovoucí těsnicí kroužek
Ano
Bezúdržbový
Ano
Mazáno tukem
Ne

Podrobnosti o produktu



1 2 3 4 5
Dva nitrilové o-kroužky těsní rotor z nerezové oceli k hřídeli a nedochází k jejich opotřebení. K upevnění rotoru z nerezové oceli k hřídeli se používá primární stavěcí šroub a záložní stavěcí šroub (2 sady). Mezi dvěma plochými povrchy uhlíkového statoru a rotorem z nerezové oceli je vytvořeno těsnění. Do hřídelového těsnění PSS je přiváděna voda pro chlazení/mazání těsnicích ploch u vysokorychlostních nádob. Stacionární uhlíkový stator je připojen k nitrilovému měchu, který je připevněn k záďové trubce (hřídelovému špalku).




Rotor

Rotor z nerezové oceli PSS se nasune na hřídel a je k ní připevněn stavěcími šrouby pod úhlem 90° pro maximální přídržnou sílu. Přesné tolerance jsou udržovány na soustruzích řízených počítačem. Čelní plochy mají mikroúpravu číslo 9 a jsou kolmé k otvoru, aby se zabránilo házení při otáčení límce. Uhlíkový grafitový stator vyleští čelní plochy rotoru během několika prvních minut provozu. Rotor z nerezové oceli by za běžných provozních podmínek nemělo být nutné vyměňovat. Rotory z nerezové oceli používané na hřídelovém těsnění PSS typu A jsou vyrobeny z nerezové oceli 316L.

Uhlíkový stator

Uhlíkový/grafitový stator s vysokou hustotou, impregnovaný pryskyřicí, je kompozit kosmického věku, který se nejprve smíchá, vytvaruje a poté formuje pod tlakem. Polotovary se poté vypalují, opracovávají a lapují. Čelní strana našeho uhlíku je dokončena do rovinnosti 4 světelných pásů helia (naměřená odchylka 0,000044" po celé lapované ploše). Třída uhlíku používaná v PSS má provozní teplotu vyšší než 500° Fahrenheita (+260° Celsia) a nemůže se roztavit, pokud těsnění vyschne, na rozdíl od pryžového těsnění rtu nebo plastového čelního těsnění. Vysoká hustota uhlíku výrazně zvyšuje životnost a odolnost proti opotřebení. Několik komerčních plavidel zaznamenalo více než 40 000 motohodin (více než 4-1/2 roku nepřetržitého provozu) na stejných, původních součástech. Uhlíky by za běžných provozních podmínek nemělo být nutné vyměňovat.

Níže

Vlnovec hřídelového těsnění PSS typu A je vyroben z pryže (nitrilu) a má teplotní třídu -25°F až +225°F (-31°C až +107°C). Nitril je známý svou dobrou odolností proti povětrnostním vlivům. Nejdůležitější vlastností nitrilové pryže je její výjimečná odolnost vůči olejům a nepolárním rozpouštědlům. Nabízí také dobrou nepropustnost pro plyny, odolnost proti oděru a lepší tepelnou stabilitu než většina elastomerů pro všeobecné použití.

Hadicové nástavce

U vysokorychlostních plavidel se vyžaduje, aby byl k hřídelovému těsnění PSS přiveden přívod vody za účelem mazání a chlazení těsnicích ploch. Existuje mnoho zdrojů přívodu vody, další informace naleznete v návodu k instalaci hřídelového těsnění PSS a mějte na paměti, že veškeré vodovodní potrubí musí odpovídat normám a zvyklostem správného lodního vodovodu. Ve většině případů pomaloběžných lodí, které nemají ložisko, nevyžaduje špalek hřídele pozitivní přívod vody a může být jednoduše "odvzdušněn". V ideálním případě je odvzdušňovací potrubí vedeno alespoň 2-3 stopy nad čárou ponoru a je co nejblíže středové čáře, aby bylo zajištěno, že odvzdušňovací hadice nebude nikdy pod čárou ponoru, a to ani v případě, že se loď bude naklánět. Podrobnější informace o odvzdušňování těsnění najdete v návodu k instalaci těsnění hřídele PSS.




Těsnění hřídele PSS je mechanické čelní těsnění, které je vytvořeno mezi plochými povrchy rotujícího rotoru z nerezové oceli a stacionární uhlíkovou přírubou. Stacionární uhlíková příruba je připevněna k záďové trubce plavidla pomocí hadicových svorek a uhlíková příruba je připevněna k přední straně měchu pomocí hadicových svorek. Rotor z nerezové oceli se nasadí na hřídel před uhlíkovou přírubou. Rotor z nerezové oceli se používá ke stlačení měchu předtím, než se límec upevní k hřídeli pomocí stavěcích šroubů. Toto stlačení (předpětí) udržuje kontakt mezi plochami a umožňuje PSS kompenzovat tah od vrtule. Uhlíková příruba je vyvrtána ve větším průměru, než je průměr hřídele, což jí umožňuje "plavat" kolem hřídele a kompenzovat tak většinu problémů s nesouosostí a vibracemi. Nerezový límec je k hřídeli utěsněn dvěma o-kroužky, které jsou zapuštěny do otvoru límce. Tyto o-kroužky rotují s hřídelí a rotorem z nerezové oceli a během provozu nedochází k jejich opotřebení.

Poznámka : Na těsnění nesmíte použít žádné mazivo. Tato mechanická těsnění jsou mazána vodou.

Při objednávce uveďte přesný průměr hřídele a vnější průměr záďové trubky.

Dokumenty

de-flag Manuální
PDF, 523,69 KB
en-flag Manuální
PDF, 1,34 MB
fr-flag Manuální
PDF, 107,53 KB

Co říkají ostatní zákazníci SVB

100% originální recenze

4 Hodnocení zákazníků

4.8 (z 4 hodnocení)
3 Hvězdy
(0)
2 Hvězdy
(0)
1 Hvězdy
(0)
Mikko L.
podle Mikko L. Státní vlajka Finsko 25.04.2013
Das is die Besten aus State of the Art wellendictungs.
Anonymní
podle Anonymní 16.02.2013
sehr Gut
Jens K.
podle Jens K. Státní vlajka Německo 05.12.2012
Der Einbau ist entsprechend der Anleitung relativ einfach. Es kann nur schwer werden, die zu erzeugende Vorspannung hinzubekommen. Das hängt davon ab, wie gut man neben der Welle arbeiten kann. In der Theorie auf der Werkbank ist natürlich alles einfach. Ich hatte aber keinerlei Probleme. Wie gut die Dichtung funktioniert, kann ich leider erst in der kommenden Saison beurteilen.
Gruß Jens
Zobrazit všechna hodnocení

Hodnotit produkt

Jak produkt hodnotíte?
Zklamaný
Zcela nesplňuje má očekávání
Špatný
Splněna jsou pouze některá očekávání
OK
Splňuje má základní očekávání
Dobrý
O něco lepší než mé obecné očekávání
Vynikající
Plně překonává má očekávání
Klikněte na hvězdičky pro vaše hodnocení

Srovnání s jinými produkty

1
tento produkt
2
Art.-No.
67170
67162
Hodnocení zákazníků
(4)
(1)
Popis
Těsnění hřídele PSS
PSS Wellenabdichtung
Pro záďovou trubku-Ø
83 - 86 mm
64 - 67 mm
Pro hřídel
50 mm
38 mm
Délka
23.4 cm
22.9 cm
Připojení hadice
10 mm
10 mm
Bezúdržbový
Plovoucí těsnicí kroužek
Vodou chlazený
Samoodvzdušňovací
Mazáno tukem
Dostupnost / cena
pouze 706 63 €
Koupit nyní
pouze 543 94 €
Koupit nyní

Zákazníci se ptají zákazníků

Zeptejte se dalších zákazníků SVB, kteří si u nás tento produkt již zakoupili, na vaše zkušenosti.

Váš dotaz bude automaticky předán ostatním zákazníkům SVB a váš dotaz bude zveřejněn na stránce produktu. Nepokládejte prosím dotazy, na které může odpovědět pouze tým SVB - například na stav objednávky nebo dostupnost produktu. Můžete se také obrátit na náš tým SVB e-mailem na adrese: na adrese info@svb24.com nebo telefonicky na čísle: +49 (0)421-57290-0 .

  • Více "Zákazníci se ptají zákazníků" k dispozici v následujících dostupných jazycích :
  • Státní vlajka Deutsch
  • Státní vlajka Italiano
  • Státní vlajka English
  • Státní vlajka Français
Zatím nebyly položeny žádné otázky. Buďte první, kdo položí otázku!